مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-28سياسي

وضعیت نامعلوم مدیران استانی مشکلات مردم را دوچندان کرده است


مردمی که رأی دادند منتظر تغییراتی بودند تا خاطراتی که داشتند از بین برود و اعتماد تقویت شود اما متاسفانه اتفاق چندان مهمی در حوزه مدیران ادارات در استان کرمان هنوز اتفاق نیفتاده است.

- ایسنا/کرمان خطیب موقت جمعه کرمان گفت: مردمی که رأی دادند منتظر تغییراتی بودند تا خاطراتی که داشتند از بین برود و اعتماد تقویت شود اما متاسفانه اتفاق چندان مهمی در حوزه مدیران ادارات در استان کرمان هنوز اتفاق نیفتاده است.

حجت الاسلام توکلی خطیب موقت جمعه کرمان با اشاره به سخنی از آیت الله مجتهدی بیان کرد: علامت تقوا این است که اگر یک هفته تمام اعمال شما را ضبط کردند و گفتند می خواهیم برای همه پخش کنیم ناراحت نشویم بنابراین اگر از همه رفتارهای مان مراقبت کنیم آدم با تقوایی می شویم.

وی افزود: معمولا تقوا و بی تقوایی بیشتر مربوط به رفتار و گفتار ما است و یکی از ابزاری که موجب تقوا یا بی تقوایی می شود زبان است؛ کارکرد زبان مانند تمامی اعضای بدن هم مثبت است هم منفی.

توکلی تصریح کرد: با زبان هم می شود اصلاح و محبت ایجاد کرد و هم می توان کینه به وجود آورد و روابط میان انسان ها را از بین برد بنابراین چیزی که بیشترین نقش در آسیب های اجتماعی را دارد زبان است مه اگر کنترل شود تنش به وجود نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامعلوم مدیران استانی مشکلات مردم را دوچندان کرده است

وضعیت نامعلوم مدیران استانی مشکلات مردم را دوچندان کرده است