مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-28ورزشي

تشریح نشست 3 ساعته نمایندگان مجلس با رییسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین جلسه نمایندگان مجلس با رییس جمهور روز گذشته با حضور مجمع نمایندگان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان در فضایی صمیمی برگزار شد؛ - معاون پارلمانی رییس جمهور مباحث مطرح شده در نشست مجمع نمایندگان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین جلسه نمایندگان مجلس با رییس جمهور روز گذشته با حضور مجمع نمایندگان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان در فضایی صمیمی برگزار شد؛ در این جلسه علاوه بر نمایندگان، استانداران این 3 استان، معاون اجرایی و رییس دفتر رییس جمهور حضور داشتند.

سید محمد حسینی با اشاره به این خبر، درباره مباحث مطرح شده در این نشست گفت: مباحث متنوع و مهمی از سوی نمایندگان مطرح شد از جمله ضرورت کاهش نرخ بیکاری با ایجاد فرصت های شغلی جدید، مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی، لزوم مدیریت آب و رعایت حق آبه ها که مسئله غالب استان های کشور است.

وی ادامه داد: بحث سرانه ورزشی، حمایت از باشگاه های ورزشی، راه های مواصلاتی، وضعیت معیشت مردم، گازرسانی به روستا ها و مناطق محروم، احداث و تکمیل سدها، تأمین نهاده های دامی و کشاورزی، توزیع امکانات بر مبنای آمایش سرزمینی و عدالت و تسریع در جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نشست 3 ساعته نمایندگان مجلس با رییسی

تشریح نشست 3 ساعته نمایندگان مجلس با رییسی