مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-28سياسي

تحول درونی انقلاب در مردم رخ ندهد تغییر حاصل نمی شود


اگر تحول درونی انقلاب در میان مردم رخ ندهد وضع برای مردم همان خواهد بود که بوده است و تغییر حاصل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز اظهار داشت: دهه فجر در پیش رو است و باید مسائل انقلاب از نظر تاریخ و واقعیت امروزی جامعه بررسی شود زیرا انقلاب ما همچنان ادامه دارد و این ملت هم اکنون نیز درگیر فرآیند انقلاب هستند.

وی به جمله ای از معمار کبیر انقلاب اشاره کرد که ما باید پیروزی را از انقلاب درونی مردم جست , جو کنیم و تا این معنا حاصل نشود انقلاب ها دست به دست شدن قدرت میان اشخاص و گروه ها است،گفت: این حرف از نظر فلسفی بسیار عمیق است که فرد باید مورد عنایت باشد یا جمع،که امام خمینی می فرماید نقطه آغاز تحول درون قلب فرد است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در اروپا و آمریکا سوالی پیش آمد که برای چه انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت که این درس در دانشگاه های داخل نیز تدریس می شود.

وی با بیان اینکه تحلیلی دقیق تر از تحلیل امام خمینی(ره) در مورد انقلاب نمی توان گفت که ایشان گفتند؛این انقلاب با سایر انقلاب های دنیا فرق دارد  اضافه کرد: بنیان گذار انقلاب می فرماید که موضوعی که انقلاب اسلامی را بوجود آورد این بود که مردم درونشان نورانی شده بود و دولت بیرون را ظلمانی کرده بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول درونی انقلاب در مردم رخ ندهد تغییر حاصل نمی شود

تحول درونی انقلاب در مردم رخ ندهد تغییر حاصل نمی شود