مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-28فرهنگي

نامه جمعی از هنرمندان تجسمی به رییس صداوسیما


جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی با امضای نامه ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما، به پیمان جبلی توصیه کردند در برنامه های هنری این رسانه از کارشناسان مجرب استفاده شود.

- در متن این نامه که خطاب به پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما نوشته شده و نسخه ای از آن توسط روابط عمومی حراج تهران در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: احتراماً جمعه شب گذشته (اول بهمن ماه) در یک برنامه سینمایی اهانت هایی به ساحت هنر و جمیع هنرمندان صاحب نام کشور روا داشته شد که باعث تعجب و حیرت اهل فرهنگ و رنجش خاطر جامعه هنری ایران شده است.

در این برنامه کارشناسانی بدون تخصص هنری و دانش نسبت به اقتصاد هنر، دستاوردهای گران سنگ هنرمندان نامی ایران را به هیچ شمرده و از عبارت هایی سخیف و موهن علیه هنر و هنرمندان استفاده کردند.

لذا به منظور آگاهی جنابعالی و تنویر افکار عمومی موارد ذیل را متذکر می شویم.

1- هنرمندان یادشده که مورد بی مهری آن سازمان قرار گرفتند، بی تردید مهمترین نام ها و چهره های برجسته در هنر ایران هستند؛ آنها نه تنها در داخل، بلکه در سطح بین المللی مورد ستایش مجامع هنری، دانشگاهی و علاقمندان به هنر قرار دارند.

2- چهره های مهمی از هنرمندان تجسمی کشور در خارج از مرزها، نام ایران را در مجامع هنری و بین المللی در قامت مطرح ترین کشور خاورمیانه طنین اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از هنرمندان تجسمی به رییس صداوسیما

نامه جمعی از هنرمندان تجسمی به رییس صداوسیما