مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-28سياسي

قصور دستگاه ها در حفاظت از محیط زیست


بیشتر تجاوزات و تعدیات به حریم و بستر رودخانه ها و اقدام به ساخت وسازهای غیرقانونی در آنها از سوی دستگاه های دولتی و حکومتی رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت اولویت بندی مسائل و شناسایی ‎ آسیب ها، بر ریشه یابی معضلات برای حل و فصل دائمی آن ها تأکید کرد و گفت: در این نشست شهردار مشهد از 35 هزار پرونده در حوزه احکام قلع و قمع خبر داد که به جهات مختلف قابل اجرا نیست؛ سوال من این است که آیا چنانچه این 35 هزار پرونده حل و فصل شد، در سنوات آتی پرونده هایی از این دست تشکیل نمی شود؟ قدر مسلم چنانچه مشکلات و آسیب های این بخش به صورت ریشه ای مرتفع نشود، نهایتاً پس از سه سال همین مقدار پرونده در این حوزه ایجاد می شود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله حفاظت و حراست از محیط زیست، به موضوع تغییر کاربری اراضی زراعی و تعدی و تجاوز به منابع طبیعی و اراضی ملی و همچنین ساخت و سازهای غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه ها گریزی زد و گفت: در حوزه مسائل ناظر بر تجاوزات و تعدیات به اراضی ملی و منابع طبیعی با مشکل و معضل کوتاهی و قصور دستگاه های مسئول مواجه هستیم و این کوتاهی و قصور دارای جنبه ها و ابعاد گوناگونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور دستگاه ها در حفاظت از محیط زیست

قصور دستگاه ها در حفاظت از محیط زیست