مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-28بين الملل

گفت وگوی امیرعبداللهیان با گوترش / اراده جدی ایران برای توافق خوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در گفت وگویی تلفنی درباره تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله آخرین تحولات در یمن و افغانستان و همچنین روند مذاکرات .

- وریر خارجه در گفت وگوی تلفنی با گوترش با اشاره به اراده جدی ایران برای رسیدن به توافق خوب در کوتاه ترین زمان ممکن، بر ضرورت انجام اقدامات عملی و ملموس و قابل راستی آزمایی طرف غربی و آمریکا تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در گفت وگویی تلفنی درباره تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله آخرین تحولات در یمن و افغانستان و همچنین روند مذاکرات جاری در وین به رایزنی پرداختند.

دبیرکل نقش بیشتری در رفع محاصره یمن انجام دهد وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگو با اشاره به وضعیت یمن و تشدید حملات به مناطق غیرنظامی، بر رویکرد مستمر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از راه حل سیاسی برای پایان بخشیدن به جنگ در یمن تأکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به رویکرد سازمان ملل برای پایان بخشیدن به محاصره انسانی، تحقق آتش بس و انجام گفت وگوهای سیاسی در یمن، خواستار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی امیرعبداللهیان با گوترش / اراده جدی ایران برای توافق خوب

گفت وگوی امیرعبداللهیان با گوترش / اراده جدی ایران برای توافق خوب