مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-28سياسي

رییس جمهور: دولت برای تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین مصمم است


آستارا منجر به کاهش 20 روزه مسافت حمل بار درگذر ترانزیتی شمال به جنوب می شود لذا دولت از تمام توان خود برای تکمیل این پروژه استفاده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دقایقی پیش در بازدید از روند تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های ملی در گیلان و حتی کشور است که در صورت بهره برداری می تواند بخش اعظمی از پروژه کریدور شمال به جنوب را تکمیل کند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی می گوید راه آهن رشت ـ آستارا منجر به کاهش 20 روزه مسافت حمل بار درگذر ترانزیتی شمال به جنوب می شود لذا دولت از تمام توان خود برای تکمیل این پروژه استفاده خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، استان گیلان به دلایل همسایگی با کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه اوراسیا و شانگهای از شرایط خوبی در راستای توسعه صادرات در کشور برخوردار است و تکمیل شبکه حمل ونقلی کشور به عنوان یک شاهراه بین المللی و اتصال استان به شبکه ریلی کشور و گذر ترانزیتی ترانزیت بین المللی تمام ریلی شمال ـ جنوب منجر به اتصال شبکه ریلی دو کشور آذربایجان و ایران در مرز بندر آستارا و ارتباط با بازارهای منطقه ای و دسترسی به بازار مصرف بالای 260 میلیونی کشورهای مشترک المنافع را با سهولت فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: دولت برای تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین مصمم است

رییس جمهور: دولت برای تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین مصمم است