مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-27سياسي

شهدا با خدا معامله ای بزرگ کردند


مدیر مؤسسه روایت سیره شهدای کشور با اشاره به اینکه شهدا معامله ای بزرگ با خدا کردند گفت: شهدای والامقام تنها در راه خدا قدم گذاشتند و خداوند به آنها بالاترین مقام را را عنایت فرمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین جوشقانیان بعد از ظهر پنج شنبه در آیین معنوی یادواره شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) شهید احراز هویت شده گناوه در مصلی جمعه این شهر اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت در کلام خدا، قرآن کریم، بسیار تاکید شده است و این فرهنگ و باب جهاد و شهادت را خداوند بر بندگان خاص خود باز می کند.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدای کشور افزود: شهید مرتضی غلامی، بارقه های نورانیت را از شهادت، شهید گمنامی، تشییع و تدفین و شناسایی پیکر مطهر ایشان در این مجلس و برای آینده احیا کرد و این رزمندگان در جبهه توحید و ولایت برکات و نورانیت بسیار بزرگ برای همه ما هستند.

وی با بیان خاطراتی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و شهید سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: شهدا زنده و حاضر و ناظر بر همه اعمال ما و آگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر معامله ای بزرگ با خدا کردند و اجر و پاداشی بزرگ و باعظمت نصیبشان شده است افزود: شهدای والامقام به همه تعلقات دنیا برای خدا پشت پا زدند و تنها در راه خدا قدم گذاشتند و بالاترین معامله را با خدا کردند و خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا با خدا معامله ای بزرگ کردند

شهدا با خدا معامله ای بزرگ کردند