مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-27ورزشي

وزنه برداری گلستان در مسیر پیشرفت قرار دارد


سرپرست هیات وزنه برداری گلستان گفت: با حمایت ها و سیاست گذاری های خوبی که در فدراسیون وزنه برداری انجام شده وزنه برداری گلستان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

- اظهار کرد: ورزش وزنه برداری یکی از ورزش های مدال آور و افتخار آفرین در سطح کشور است و در این میان استان گلستان نیز همیشه استعدادهای خوبی را در این حوزه معرفی کرده است.

سرپرست هیات وزنه برداری گلستان افزود: با تلاش شبانه روزی و همت هیات استان و راه اندازی کمیته های مختلف موفق به جذب بانوان ورزشکار این حوزه شده ایم.

سعادتی نژاد گفت: تلاش کردیم دلخوری ها را در این خصوص برطرف کنیم و هدایا و جوایزی که از پیش به ورزشکاران وعده داده شده بود را در اختیار ورزشکاران قرار دادیم.

سرپرست هیات وزنه برداری گلستان با اشاره به اینکه رییس فدراسیون وزنه برداری برای شکوفایی هیات های استانی تلاش های بسیاری انجام داده است، افزود: با مساعدت و همراهی که مسئولان داشته اند توانسته ایم به پیشرفت های خوبی در وزنه برداری استان برسیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج مسابقه استعدادیابی در سطح استان برگزار کرده ایم، یادآور شد: هم اکنون 49 نفر از وزنه برداران گلستانی را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم و امیدواریم با مساعدت های که در حال انجام است بتوانیم روز به روز استعدادهای درخشان بیشتری در این حوزه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداری گلستان در مسیر پیشرفت قرار دارد

وزنه برداری گلستان در مسیر پیشرفت قرار دارد