مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-27سياسي

اژه ای: قضات از صدور احکام سنگین غیرضروری برای مجرمان پرهیز کنند


قضات در قبال مجرمینی که ضرورتی بر صدور احکام سنگین برای آنها نیست، از این کار به جد پرهیز کنند تا در مراحل بعدی نیازی به اعطای عفو و آزادی مشروط به آنها وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضایی استان خراسان رضوی با اشاره به شاخصه های عمر بابرکت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در زمره اشخاصی بود که عمر بابرکت داشت و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام به حماسی ترین شکل ممکن با حضور اقشار و طیف های گوناگون مردم برگزار شد و همین امر از نشانه های پربرکت بودن زندگی و عمر آن شهید بزرگوار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پرحجم بودن فعالیت قضات و کارکنان دستگاه قضایی بر ضرورت افزایش بهره وری نیروی انسانی در این دستگاه، قضازدایی، تقلیل جرم انگاری و احاله برخی امور به مراجع شبه قضایی در راستای افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات قوه قضاییه تاکید کرد.

رییس عدلیه خاطرنشان کرد: در زمان مسئولیت در دادستانی کل کشور، با اتخاذ تدبیر و تمهیداتی که پیرامون رسیدگی به پرونده های جرائم مواد مخدر اندیشیدیم، تعیین تکلیف این پرونده ها با همان کادر اداری و قضایی محدودی که در آن مقطع در بخش مربوطه وجود داشت، تسریع و محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: قضات از صدور احکام سنگین غیرضروری برای مجرمان پرهیز کنند

اژه ای: قضات از صدور احکام سنگین غیرضروری برای مجرمان پرهیز کنند