مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-27سياسي

برخورد با ترک فعل برخی از مدیران/ لایحه قضازدایی در دست بررسی است


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: طراحی لایحه قضازدایی در دست بررسی است و این موضوع باید مشخص شود که آیا امکان دارد از بعضی عناوین مجرمانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حجت الاسلام نورالله قدرتی، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری سبزوار اظهار کرد: طراحی لایحه قضازدایی در دست بررسی است و این موضوع باید مشخص شود که آیا امکان دارد از بعضی عناوین مجرمانه، وصف مجرمانه برداشته و به شکل تخلف با آن برخورد شود یا نه.

وی در بخش دیگی از سخنان خود با اشاره به کلاهبرداری های میلیاردی برخی سرمایه گذاران دروغین اظهار کرد: سرمایه گذار باید سودش به مردم برسد نه اینکه با تضییع حقوق مردم میلیاردها تومان سرمایه مردم را ببرند و با شکایت های متعدد و تشکیل پرونده در دادگستری ها تبعاتش برای مردم بماند.

معاون دستگاه قضا همچنین با اشاره به این که کمبود نیرو در دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استقلال بودجه ای ندارد.

با وجود آن که برای سال آینده قوه قضاییه مجوز 10 هزار استخدامی جدید گرفته شده است ولی تا زمانی که اعتبار آن تامین نشود، نشود جذبی انجام نخواهد شد.

وی به برخورد با ترک فعل برخی از مدیران به ویژه در شهرداری ها و موضوع جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال نیز اشاره کرد وگفت: متاسفانه کم کاری برخی از مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ترک فعل برخی از مدیران/ لایحه قضازدایی در دست بررسی است

برخورد با ترک فعل برخی از مدیران/ لایحه قضازدایی در دست بررسی است