مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-27سياسي

مدیران در یک گردش نخبگانی در حال چرخش هستند


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش وپرورش گفت: مدیران در یک گردش نخبگانی در حال چرخش هستند و استان هایی نیز تغییر خواهند داشت و برخی ها تثبیت می شوند.

- ، مهدی فیاضی ظهر پنجشنبه در حاشیه تودیع و معارفه مدیران کل آموزش وپرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: مدارس ایرانی خارج از کشور در دو حوزه فعالیت خود را گسترش خواهند داد که یکی در حوزه جذب دانش آموزان تمام وقت متشکل از فرزندان ایرانیان مامور در خارج از کشور، فرزندان ایرانیان مقیم و یا بومیان ایران دوست که علاقه مند به آموزش های ایرانی هستند.

وی به تغییرات مدیریتی در استان ها اشاره کرد و ابراز داشت: مدیران در یک گردش نخبگانی در حال چرخش هستند و استان هایی نیز تغییر خواهند داشت.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش وپرورش گفت: در استان هایی نیز امکان تثبیت مدیران، وجود دارد.

فیاضی تاکید کرد: آموزش زبان و هنر پارسی برای ایرانیان مقیمی است که به صورت تمام وقت در مدارس حضور ندارند و در مدارس کشور میزبان حاضر می شوند و برای حفظ ارتباط با زادگاه پدری خود از برنامه های مهم ما است.

وی افزود: ایرانیان مقیم خارج از کشور جزو فرهیخته ترین مهاجران هستند و در حال حاضر 100 مدرسه با بیش از 10 هزار نفر دانش آموز در کشورهای مختلف خدمات آموزشی ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در یک گردش نخبگانی در حال چرخش هستند

مدیران در یک گردش نخبگانی در حال چرخش هستند