مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-27اقتصادي

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر


در پانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک ایران از مهندس زینلی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کویرتایر به عنوان پیشکسوت وفرهیخته صنعت تایر کشور تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کویرتایر در این همایش که مدیران و فعالان صنعت تایر کشور حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و تندیس لوح تقدیر که به امضای دبیر انجمن صنفی صنعت تایر ومدیرعامل شرکت مهندسی وتحقیقات صنایع لاستیک رسیده آمده است: فعالیت های چشمگیر،کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات ومسائل صنعت تایر کشور نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جناب عالی است.

بدینوسیله از تلاش مجدانه شما در جهت شکوفایی صنعت تایر و نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تقدیر و تشکر می گردد.

در بخش دیگری از این قدردانی آمده است: برگزارکنندگان پانزدهمین همایش ملی لاستیک ایران و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک فرصت را مغتنم می دانند تا به پاس زحمات حضرت عالی در راه رسیدن به خودکفایی میهن اسلامی و اشتغال زایی برای متخصصین ایرانی در عرصه این صنعت و به منظور تجلیل و سپاسگزاری از تلاش چند ده ساله شما، این لوح پیشکش حضور پر لطفتان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر