مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-27بين الملل

افشای یک سند؛ بن سلمان دنبال «خروج از یمن»


بنابر یک سند سری، ولی عهد سعودی به طرف آمریکایی گفته که خواهان «خروج عزتمندانه از یمن» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید حملات ارتش یمن در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی، یک روزنامه لبنانی خبر داد که به سندی محرمانه درباره جنگ یمن دست پیدا کرده است.

روزنامه الاخبار ، امروز (پنجشنبه)، در گزارشی نوشت: محمد بن سلمان نه عجله ای برای خروج از یمن دارد و این خروج را به هر بهایی نمی خواهد و نه بعد از ظاهر شدن یک بن بست در پیش رویش تمایلی به ماندن در این کشور دارد.

توجه اش به این پرونده سست شده و نشانه های این امر به روشنی نمایان است؛ نشانه هایی که ساده ترین آن ها به زمانی باز می گردد که او برادر تنی اش خالد را به عنوان مسئول این پرونده تعیین کرد .

این روزنامه لبنانی ادامه داد: او پس از آنکه اطمینان یافت  پیروزی کامل دور از دسترس است، محکم به گزینه پیدا کردن یک راه خروج سزاوارانه متوسل شد که بی نتیجه به نظر نرسد و بر این امر پافشاری داشت.

یک سال قبل زمانی که جو بایدن وارد کاخ سفید شد و با خود مواضعی خصمانه علیه این شاهزاده سعودی داشت و شعارهایی عریض و طویل درباره تلاش جدی برای پایان دادن به جنگ و تعلیق مشارکت آمریکا در آن مطرح می کرد، تمام این موارد، امروز به راستی آزمایی نیاز دارند که آیا آن ها به دور از محاسبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای یک سند؛ بن سلمان دنبال «خروج از یمن»

افشای یک سند؛ بن سلمان دنبال «خروج از یمن»