مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-27بين الملل

شرکت های نفتی آمریکا به دولت بایدن هشدار دادند


بعضی از بزرگترین شرکت های آمریکایی از جمله گروه لابی صنعت نفت آمریکا از دولت بایدن خواستند در وضع تحریمهای جدید علیه روسیه که ممکن است به تولیدکنندگان آمریکایی و توان رقابتی آنها صدمه بزنند، - محتاطانه عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا سه شنبه هفته جاری تهدید کرد در صورت حمله نظامی مسکو به اوکراین، شخص ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را هدف تحریم قرار می دهد.

بن بست میان روسیه و غرب در خصوص اوکراین در بحبوحه افزایش حضور نظامی روسیه در مرز با اوکراین، ادامه دارد.

با تداوم تهدید حمله روسیه به اوکراین، دولت بایدن در تلاش است اروپا را درباره تامین گاز طبیعی در شرایطی که قیمتها به رکورد بالایی صعود کرده اند، ذخایر گاز این منطقه به سطح اندکی نزول کرده و عرضه روسیه کمتر از حد انتظار مانده است، مطمئن کند.

با این حال موسسه امریکن پترولیوم که گروه لابی صنعت نفت آمریکاست، به رویترز اعلام کرد دولت در وضع دور جدید تحریم های احتمالی باید محتاطانه عمل کند تا تاثیر آنها بر شرکتهای آمریکایی را محدود کند.

جیک کالوین، رییس شورای ملی تجارت خصوصی به رویترز گفت: دولت و کنگره در صورتی که بخواهند تهدیدهایشان برای وضع تحریم ها را عملی کنند، جزییات را باید به درستی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های نفتی آمریکا به دولت بایدن هشدار دادند

شرکت های نفتی آمریکا به دولت بایدن هشدار دادند