مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-27حوادث

کلاهبرداری 100 میلیون ریالی با ارسال لینک جعلی سامانه ثنا


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیامک حاوی لینک جعلی با نام سامانه ثنا، اقدام به برداشت از حساب شهروندان می کرد، - احسان آنقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک بیان داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه با ورود به لینکی ناشناس با عنوان سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی مبلغ 100 میلیون ریال به صوت غیر مجاز از حساب وی برداشت شده است موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت برای مشاهده ابلاغیه در پیامک ارسالی وارد لینک معرفی شده شدم که پس از ورود و پرداخت 20 هزار ریال جهت دریافت خدمات سامانه ثنا، متوجه شدم علاوه بر این که خدماتی دریافت نکردم، کل موجودی حسابم که 100 میلیون ریال بود نیز برداشت شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت:با اقدامات تخصصی و فنی کارشناسان پلیس فتا متهم که ساکن یکی از استان های همجوار بود شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رییس پلیس فتا استان مرکزی در پایان از هموطنان خواست که به هیچ وجه لینک های موجود در پیامک ها را باز نکنند و ادامه داد: پیام های ارسال شده از سرشماره های نامعتبر را نادیده بگیرید و توجه داشته باشید پیامک هایی که از سمت ارگان های دولتی و با هدفی خاص برای کاربران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 100 میلیون ریالی با ارسال لینک جعلی سامانه ثنا

کلاهبرداری 100 میلیون ریالی با ارسال لینک جعلی سامانه ثنا