مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-27سياسي

اختصاص محل مناسب جهت فعالیت پزشکی قانونی در رومشکان ضروری است


با همکاری نهادهای ذی ربط به زودی ساختمان مناسبی جهت خدمات رسانی به مردم رومشکان اختصاص می یابد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: با همکاری نهادهای ذی ربط به زودی ساختمان مناسبی جهت خدمات رسانی به مردم رومشکان اختصاص می یابد.

محمدرضا فارسی نژاد در سفر به رومشکان در جلسه ای که با حضور امام جمعه، رییس دادگستری و معاون فرماندار برگزار شد، ضمن تأکید بر توجه ویژه به لزوم تجهیز شهرهای استان به ساختمان و نیروهای مورد نیاز تخصصی و کارشناسی در امر خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان هم استانی در خصوص پزشکی قانونی از همه دستگاه های ذی ربط درخواست همکاری لازم و مساعدت در این زمینه را مطرح کرد.

وی تصریح کرد: مردم خوب و نجیب رومشکان لایق بهترین سطح از خدمات دهی در زمینه های مختلف پزشکی قانونی هستند که این مهم تنها با همت و تلاش و هماهنگی همه نهادها و سازمان ها میسر است و زیبنده این شهرستان آن است که حتماً ساختمان مناسبی در اختیار پزشکی قانونی قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه هر یک از حاضران نیز به تناسب حیطه کاری و مدیریتی خود مسائل و مشکلات و راهکارهایی را ارائه و پیرامون آن ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد که با همکاری و هماهنگی مناسبی که با اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان انجام خواهد شد؛ در آینده نزدیک ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص محل مناسب جهت فعالیت پزشکی قانونی در رومشکان ضروری است

اختصاص محل مناسب جهت فعالیت پزشکی قانونی در رومشکان ضروری است