مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-27اقتصادي

ضرورت نخست در مدیریت کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/آقای معتمدی؛ اولویت اول شما این است


سخن ما با رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است که با تاریخچه کشاورزی آشنایی کامل داشته و آنگونه که خود می گوید به کشورهای زیادی رفته و الگوهای کشاورزی موفقی را آن سوی آب ها به چشم دیده و قصد به کار بستن الگوهای مطابق با شرایط استان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند که منشا 11 درصد روان آب های کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد است و رودخانه های پرآب و کوه های سر به فلک کشیده و پر برف دارد و نباید از حیث تامین آب آشامیدنی و کشاورزی مشکلی داشته باشیم اما در سال های اخیر با وجود این همه ظرفیت باز هم استان از حد بحران آب فراتر رفت و دچار تنش آبی نیز شد.

از کمبودها و نواقص که بگذریم به مصرف نادرست آب در استان می رسیم که سرانه مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد با سایر نقاط کشور تفاوت چشمگیری دارد.

در مصرف آب کشاورزی نیز به همین مقدار استانی پرمصرف هستیم اما با وجود این که مصرف بی حد و حصر و بی حساب و کتاب در کشاورزی داریم در تولید محصول نیز آن گونه که باید توفیقی نداشته ایم یعنی به عبارت عامیانه نمی دانیم با این همه آب که مصرف کرده ایم چه کشته ایم و چه قدر درو کرده ایم؟!.

سخن ما با رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان است که با تاریخچه کشاورزی آشنایی کامل داشته و آنگونه که خود می گوید به کشورهای زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نخست در مدیریت کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/آقای معتمدی؛ اولویت اول شما این است

ضرورت نخست در مدیریت کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/آقای معتمدی؛ اولویت اول شما این است