مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-27اقتصادي

گفتمان سازی ویژه برای معرفی 11 محصول مزیت دار خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: یکی از نکات مهم و اساسی این است که محصولات خاص، مزیت دار و ویژه خراسان جنوبی تنها زرشک، زعفران و عناب نیست بلکه ما 11 محصول ویژه در استان داریم که بخش مهمی از اشتغال و اقتصاد خانوارهای روستایی در خراسان جنوبی .

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: یکی از نکات مهم و اساسی این است که محصولات خاص، مزیت دار و ویژه خراسان جنوبی تنها زرشک، زعفران و عناب نیست بلکه ما 11 محصول ویژه در استان داریم که بخش مهمی از اشتغال و اقتصاد خانوارهای روستایی در خراسان جنوبی را تشکیل می دهد و باید برای این محصولات گفتمان سازی ویژه صورت گیرد.

مهدی جعفری، شامگاه چهارشنبه 6 بهمن در نشست هم اندیشی با فعالان رسانه استان اظهار کرد:یکی از مهم ترین برنامه های دولت و وزارت جهاد کشاورزی، امنیت غذایی است و باید این امنیت غذایی رشد پیدا کند تا به اقتدار غذایی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 18 اداره زیرمجموعه جهاد کشاورزی فعالیت می کنند، افزود: اخیراً اداره کل غله استان هم به جهاد کشاورزی افزوده شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 28 درصد اشتغال و 29 درصد اقتصاد در خراسان جنوبی مربوط به بخش کشاورزی است، اما قرار است که در غرب آسیا به این اقتدار برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی ویژه برای معرفی 11 محصول مزیت دار خراسان جنوبی

گفتمان سازی ویژه برای معرفی 11 محصول مزیت دار خراسان جنوبی