مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-27سياسي

کارگروه های تخصصی متشکل از گروه ها و اقوام در گنبدکاووس تشکیل می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: کارگروه های تخصصی را با نخبگان شهرستان از همه گروه ها و اقوام تشکیل دهیم تا بتوانیم افق روشنی برای حرکت به جلو با برنامه ریزی عملی و متناسب در شهرستان داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه نشست بانوان فرهیخته با فرماندار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نگاه ویژه ی به جامعه بانوان و نقش آنان در تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش مهم بانوان و مادران در تربیت نسل آینده، جامعه سالم و کاهش آسیب های اجتماعی، دشمنان با صرف هزینه و وقت زیادی تلاش دارند محتواهایی درست کنند تا زنان و نقش آنها را در خانواده و جامعه متزلزل کرده و از این طریق به کشور ایران اسلامی آسیب برسانند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: انتظار می رود بانوان فرهیخته و برجسته شهرستان الگوی زن مسلمان ایرانی را در گنبدکاووس با وجود اقوام و مذاهب گوناگون و ظرفیت های موجود بوم سازی کنند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا ظرف یک ماه آینده هیئت اندیشه ورز را با استفاده از ظرفیت نخبگان در شهرستان فعال کرده و کارگروه های تخصصی را با نخبگان شهرستان از همه گروه ها و اقوام تشکیل دهیم تا بتوانیم افق روشنی برای حرکت به جلو با برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های تخصصی متشکل از گروه ها و اقوام در گنبدکاووس تشکیل می شود

کارگروه های تخصصی متشکل از گروه ها و اقوام در گنبدکاووس تشکیل می شود