مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-26سياسي

مشهد نیازمند شهر فرودگاهی است


مشهد نیازمند شهر فرودگاهی است و در این زمینه مطالبه گر هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله ارجایی ظهر چهارشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه مشهد با اشاره بر ظرفیت زائرپذیری شهر مشهد، بر ایجاد یک شهرک فرودگاهی تأکید و اظهار کرد: مشهد نیازمند شهر فرودگاهی است و در این زمینه مطالبه گر هستیم زیرا فرودگاه مشهد در موقعیت مناسبی نیست و همه در کشور قبول دارند که آلودگی صوتی و زیست محیطی ایجاد می کند و همچنین تمام لندینگ ها از روی شهر است.

شهردار مشهد در خصوص پیگیری این مطالبه افزود: مطالبه مدیران شهری، انتقال فرودگاه است اما اینکه چه چیزی جایگزین فرودگاه شود نیازمند مطالعه است و نتیجه مطالعات هرچه که باشد، ما پای کار هستیم.

وی بر احقاق حقوق مردم در دوره مدیریت جدید شهری تأکید و بیان کرد: برای حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و اگر قرار بود کوتاه بیاییم، وضعیت مان این نبود؛ بسیاری از مسائلی که در چند ماه گذشته گریبان گیر مدیریت شهری شده است به خاطر این است که از حقوق مردم کوتاه نیامده ایم.

ارجایی از پرداخت معوقات شهرداری خبر داد و اضافه کرد: حقوق سال گذشته پیمانکاران را امسال پرداخت می کنیم اما قبول داریم که باید توانمندسازی کنیم اما برخی از کارها تزیینی است و ما می خواهیم کار واقعی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد نیازمند شهر فرودگاهی است

مشهد نیازمند شهر فرودگاهی است