مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-26سياسي

حسینی: نمایندگان استان های جنوبی فردا با رییس جمهور دیدار می کنند


معاون پارلمانی رییس جمهور از برگزاری جلسه رییس جمهور با نمایندگان استان های خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در روز پنجشبه خبر داد.

- محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، از برگزاری جلسه آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور با نمایندگان استان های خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در روز پنجشبه خبر داد.

وی گفت: قبل از این جلسه نیز رییس جمهور جلساتی را با نمایندگان سایر استان ها داشته که با برگزاری این جلسه رییس جمهور با 203 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و جلساتی داشته اند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات این است که نمایندگان مجلس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره موضوعات ملی و حوزه انتخابیه بی واسطه تقدیم رییس جمهور کنند.

حسینی با بیان اینکه این جلسه هفتمین جلسه رییس جمهور با نمایندگان مجلس است، بیان داشت: یکی از نکات جالب این جلسات این است که استانداران استان هایی که نمایندگانشان در این جلسات شرکت می کنند حضور دارند که این نشست ها در جهت تعامل هرچه بیشتر بین دولت و مجلس است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: در این دولت تعامل بسیار گسترده ای با نمایندگان مجلس وجود دارد و علاوه بر رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: نمایندگان استان های جنوبی فردا با رییس جمهور دیدار می کنند

حسینی: نمایندگان استان های جنوبی فردا با رییس جمهور دیدار می کنند