مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:172022-01-26سياسي

سرپرست پژوهشگاه زابل منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «سرپرست پژوهشگاه زابل» را منصوب کرد.

- به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی بابک نصرتی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه زابل منصوب کرد.

زلفی گل در این حکم انتصاب آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، و بنا بر پیشنهاد معاون محترم پژوهشی به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشگاه زابل منصوب می شوید.

انتظار می رود با توکل به خداوند متعال و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه به شرح ذیل مورد انتظار است؛ اجرای طرح های پژوهشی بنیادی، کاربردی و توسعه ای به منظور تحقق اهداف پژوهشگاه متناسب با مزیت های نسبی منطقه ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی، پژوهشی و اجرایی به منظور کاربردی کردن علوم، توانمندسازی نیروی انسانی و اشتغال پایدار اجرای طرح های کاربردی و پژوهشی به منظور حفظ و احیا ارقام گیاهی از جمله گیاهان دارویی، و سایر گونه های گیاهی برنامه ریزی و اجرای طرح های کاربردی به منظور تغییر الگوی کشت و کشت های نوین از جمله ایجاد گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشگاه زابل منصوب شد

سرپرست پژوهشگاه زابل منصوب شد