مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-26سياسي

پیشگام به دنبال اتفاقی پایدار در همدان است


دبیر اجرایی رویداد پیشگام 2 گفت: هدف از برگزاری این رویداد در همدان این است که اتفاقی پایدار در استان رقم بزنیم.

- ایسنا/همدان دبیر اجرایی رویداد "پیشگام 2" گفت: هدف از برگزاری این رویداد در همدان این است که اتفاقی پایدار در استان رقم بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود سلوک چهارشنبه 6 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 50 درصد کارهای رویداد پیشگام 2 توسط تیم های پیشگام یک انجام می شود، افزود: رویداد پیشگام 2 از دو بخش پیشگام مقدماتی و پیشرفته تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشگام 2 سه مرحله اصلی دارد، اظهار کرد: مرحله اول این است که به مخاطب با کیفیت دست پیدا کنیم و این امر مهم با استفاده از فضای رسانه ای و اغنای چهره به چهره به دست می آید.

سلوک اضافه کرد: مرحله دوم شامل بازه 16 روزه آموزش رویداد است و افرادی که به صورت تیم در این برنامه شرکت می کنند در این مدت آموزش داده می شوند، همچنین تشخیص معضلات و مشکلات و اینکه ظرفیت های استان را درگیر مسئله کنیم و ظرفیت های مردمی و حاکمیتی برای حل مسئله فعال شوند مرحله بعدی است.

وی با اشاره به اینکه 13 بهمن ماه آخرین زمان ثبت نام در این رویداد است، بیان کرد: شاخصه ‎های پیشگام تلاش برای شناسایی و حل معضلات و قوت استدلال و تحلیل برای حل مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگام به دنبال اتفاقی پایدار در همدان است

پیشگام به دنبال اتفاقی پایدار در همدان است