مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-26بين الملل

ترس صهیونیست ها از همزمانی هشدارهای انصارالله با سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات


به دنبال هشدار انصارالله نسبت به حمله به اکسپو دبی، منابع خبری عبری مجددا از نگرانی شدید صهیونیست ها همزمان با نزدیک شدن موعد سفر رییس این رژیم به امارات و بازدید وی از این نمایشگاه پرده برداشتند.

- به دنبال هشدار انصارالله نسبت به حمله به اکسپو دبی، منابع خبری عبری مجددا از نگرانی شدید صهیونیست ها همزمان با نزدیک شدن موعد سفر رییس این رژیم به امارات و بازدید وی از این نمایشگاه پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، به دنبال حمله انصارالله یمن برای دومین بار به ابوظبی و دبی و هشدار سخنگوی نیروهای مسلح یمن نسبت به احتمال حمله به نمایشگاه اکسپو دبی منابع خبری عبری زبان فاش کردند که نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به تهدیدات و هشدارهای انصارالله بیشتر شده است، به ویژه اینکه قرار است اسحاق هرتزوگ، رییس این رژیم طی هفته آتی به امارات سفر کرده و از نمایشگاه مذکور بازدید کند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در این باره گزارش داد: این اتفاقات در دوره ای رخ داده است که اسراییل و امارات درحال تحکیم روابط پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط هستند و سفرهای زیاد و متقابلی میان دو طرف انجام می شود.

این روزنامه با اشاره به سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات نوشت: با این وجود زمانی که امارات مورد حمله قرار می گیرد، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس صهیونیست ها از همزمانی هشدارهای انصارالله با سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات

ترس صهیونیست ها از همزمانی هشدارهای انصارالله با سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات