مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-26بين الملل

حماس: همه میانجی ها متقاعد شده اند اسراییل در پرونده تبادل اسرا جدی نیست


جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که بیشتر میانجی ها متقاعد شده اند رژیم صهیونیستی در پرونده تبادل اسرا با این جنبش جدی نیست.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که بیشتر میانجی ها متقاعد شده اند رژیم صهیونیستی در پرونده تبادل اسرا با این جنبش جدی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، زاهر جبارین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی با اشاره به پرونده تبادل اسرا میان این جنبش و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: طبقه سیاسی اسراییل در زمینه تکمیل روند تبادل اسرا جدی نیست.

وی گفت: مقاومت چارچوب مشخصی را به میانجیگران ارائه کرد اما رژیم اشغالگر به هیچ یک از تلاش های صورت گرفته اهمیتی نمی دهد.

جبارین افزود: میانجی های بسیاری از جمله سوییسی ها، قطری ها، ترکیه ای ها، مصری ها، نروژی ها و آلمانی ها در پرونده مبادله اسرا ورود کردند، اما بیشتر آنها متقاعد شده اند که رژیم اشغالگر در این مرحله جدی نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را ناگزیر به حل و فصل پرونده تبادل اسرا خواهد کرد.

این مقام فلسطینی ادامه داد: حماس به تمامی کشورها و نهادهای حقوقی اعلام کرده است که اسرای دربند رژیم اشغالگر خط قرمز هستند و ملت ما با ابزارها و اشکال مختلف مقاومت پشت آنها ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: همه میانجی ها متقاعد شده اند اسراییل در پرونده تبادل اسرا جدی نیست

حماس: همه میانجی ها متقاعد شده اند اسراییل در پرونده تبادل اسرا جدی نیست