مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-26سياسي

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد


احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد صادق خلیلیان استاندار خوزستان طی حکمی آقارضا فتوحی را به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب کرد.

- در حکم وزیر کشور برای انتصاب آقارضا فتوحی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم خوزستان و نظر به تجارب علمی و عملی جنابعالی و به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای آن استان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با بهره گیری از آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت تقوا و امانت را نمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، دکتر فتوحی دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و دکترای مدیریت بحران (خشکسالی) و سوابق مختلف مدیریتی از جمله معاون وزیر و رییس سازمان حفظ نباتات کشور، مدیرکل باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، مدرس دانشگاه، مدیرعامل شرکت جهاد سبز و عضو هیات مدیره جهاد تحقیقات آب و انرژی و… را در کارنامه دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد