مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-26سياسي

باید شادی، نشاط و امیدواری را به میان مردم ببریم


در دهه فجر باید برگزاری جشن در چارچوب ارزش های اسلامی و ملی داشته باشیم تا مردم شادی را با تمام وجود در این دهه احساس کرده و از حلاوت آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر 1400 شهرستان کاشان اظهار کرد: خواستار اقدام ذاتی و فردی دستگاه ها و هماهنگی و همکاری بین دستگاهی جهت برگزاری مطلوب دهه مبارک فجر بر اساس دستورالعمل های موجود هستیم.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با داشتن آگاهی از تاریخ معاصر ایران و ادبیات بسیار آگاهانه تر صورت می گیرد و بالطبع نتیجه آن در مخاطب یعنی عامه مردم مؤثرتر خواهد بود.

مرتضایی با اشاره به اینکه باید شادی، نشاط و امیدواری را به میان مردم ببریم، بیان داشت: ضرورت دارد تقویمی ایجاد شود تا بر اساس آن مراسم شادی، اعیاد و مناسبت ها را در چارچوب ارزش های اسلامی ایرانی هر سال باشکوه تر از سنوات قبل برگزار کنیم.

فرماندار ویژه کاشان ادامه داد: در دهه فجر امسال باید اقداماتی که در خصوص کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران انجام شده، کتاب هایی که نگاشته شده و نشست هایی که برگزار شده، در خلال برنامه های دهه فجر اعلام عمومی شود چون اقداماتی از این دست، بخشی از کارنامه شهرستان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید شادی، نشاط و امیدواری را به میان مردم ببریم

باید شادی، نشاط و امیدواری را به میان مردم ببریم