مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-26حوادث

یک سارق قطعات خودرو با 20 فقره سرقت و یک مالخر در بیرجند دستگیر شد


فرمانده انتظامی بیرجند اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند یک سارق قطعات خودرو با 20 فقره سرقت و یک مالخر را دستگیر کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی بیرجند اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند یک سارق قطعات خودرو با 20 فقره سرقت و یک مالخر را دستگیر کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی، امروز چهارشنبه 6 بهمن گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران کلانتری 13 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بیرجند با بیان این که مأموران در ادامه عملیات با توجه به اعترافات سارق دستگیر شده یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند؛ افزود: در این زمینه 2 متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سارق قطعات خودرو با 20 فقره سرقت و یک مالخر در بیرجند دستگیر شد

یک سارق قطعات خودرو با 20 فقره سرقت و یک مالخر در بیرجند دستگیر شد