مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-26سياسي

چند ردیف برای برقی سازی حمل و نقل به بودجه اضافه شده است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اضافه شدن چند ردیف برای برقی سازی حمل و نقل به بودجه توسط شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی شفیعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمل و نقل پاک و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز عملاً سومین نمایشگاهی است که شهرداری تهران در حوزه تجهیزات مربوط به حمل و نقل پاک برگزار می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: گسترش حمل و نقل پاک در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی بیشتر بوده و توجه ویژه این نمایشگاه بر حمل و نقل برقی است.

وی اظهار کرد: هر چند که ما همه برنامه هایی که در حوزه مدیریت حمل و نقل در تهران داریم تقریباً بر کیفیت هوا اثرگذار است؛ اما این نمایشگاه توجه ویژه ای به موضوع برقی سازی به واسطه تقریباً صفر بودن آلایندگی آن دارد.

شفیعی گفت: بخش زیادی از تجهیزاتی که در این نمایشگاه ارائه شده مبتنی بر حمل و نقل انسان محور یعنی دوچرخه سواری است که 27 مجموعه در این نمایشگاه شرکت کردند و قرار است چهار نشست علمی با حضور نخبگان و اندیشمندان حوزه حمل و نقل برگزار شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طبیعتاً علت برگزاری نمایشگاه احصاء ظرفیت های موجود و هماهنگ کردن برنامه ها با دوستانی است که در بخش عرضه این محصولات فعال هستند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ردیف برای برقی سازی حمل و نقل به بودجه اضافه شده است

چند ردیف برای برقی سازی حمل و نقل به بودجه اضافه شده است