مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-26سياسي

ضرورت تبیین فعالیت های دولت در حوزه های مختلف برای امید آفرینی و نشاط


رییس جمهور با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در شکوفایی جامعه اظهارداشت: مسئولین همه دستگاه ها وظیفه دارند دستاوردهای انجام شده و برنامه ریزی هایی که در این مدت برای اصلاح کاستی ها و عقب ماندگی ها شده را برای افکار عمومی تبیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به جهاد تبیین ، گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می دهند تا اقدامات مثبت و چشم اندازهای روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل اینگونه فعالیت های سوء وظیفه این است که مسئولین و مدیران اقداماتی که باعث تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می شود را افزایش داده و آنها را به مردم اعلام کنند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تشریح فعالیت های دولت در حوزه های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: ترجمان 22 بهمن امید آفرینی است و روزی است که در آن ملت ها فهمیدند که می توانند تاریخ ساز باشند.

آیت الله رییسی افزود: همه وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده اند را به شیوه های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین فعالیت های دولت در حوزه های مختلف برای امید آفرینی و نشاط

ضرورت تبیین فعالیت های دولت در حوزه های مختلف برای امید آفرینی و نشاط