مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-26اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در چهار کلانشهر طی امروز (6 بهمن ماه) از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز(6 بهمن ماه) با توجه به تداوم پایداری هوا همچنان هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان آلوده پیش بینی می شود و انتظار می رود در بعدازظهر به تدریج از مقدار غلظت آلاینده های جوی در این مناطق کاسته شود.

وی در ادامه گفت: از بعدازظهر امروز (6 بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی در مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی، بارش برف و باران آغاز می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: پنجشنبه (7 بهمن ماه) بر شدت فعالیت این سامانه افزوده می شود و گستره آن شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکزی استان های واقع در راستای زاگرس مرکزی و شمالی، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز استان های ساحلی دریای خزر شمال شرق همچنین مناطقی از شمال استان های فارس و بوشهر را فرا می گیرد.

وی با بیان اینکه جمعه (8 بهمن ماه) بارش در استان های ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق است و شنبه و یکشنبه (9 و 10 بهمن ماه) جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز