مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-26بين الملل

استعفای رییس هیئت مدیره شرکت تولید کننده پگاسوس


منابع خبری عبری زبان از استعفای رییس هیئت مدیره شرکت تولید کننده جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس پس از رسوایی جدید این شرکت خبر دادند.

- منابع خبری عبری زبان از استعفای رییس هیئت مدیره شرکت تولید کننده جاسوس افزار اسراییلی "پگاسوس" پس از رسوایی جدید این شرکت خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان اورشلیم پست اعلام کرد که آشر لوی ، رییس هیئت مدیره شرکت NSO تولید کننده جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس چند روز پس از رسوایی جدید این شرکت درباره دست داشتن آن در استفاده از برنامه هایش برای جاسوسی از سمتش استعفا کرده است.

روزنامه اقتصادی کلکلیست رژیم صهیونیستی نیز در این باره نوشت: آشر لوی که قبلاً مدیر شرکت Orbotech بود آوریل 2020 مدیریت NSO را بر عهده گرفت و انتصاب او به عنوان نماینده شرکت انگلیسی Novalpina بود که بودجه این شرکت اسراییلی را تأمین می کند.

این روزنامه افزود که شرکت BRG جایگزین Novalpina شده است و لوی تصمیم گرفت به کار خود پایان دهد و شرکت جدید وینبار اوکانر را به عنوان مدیر کل جدید منصوب کرده است.

لوی درحالی استعفا کرده است که کلکلیست هفته گذشته فاش کرد پلیس اسراییل از برنامه پگاسوس برای ردیابی و جاسوسی از شهروندان اسراییلی استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای رییس هیئت مدیره شرکت تولید کننده پگاسوس

استعفای رییس هیئت مدیره شرکت تولید کننده پگاسوس