مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-26اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز چهارشنبه/ کاهش دما تا 8 درجه


پنجشنبه (7 بهمن ماه) سرعت وزش باد در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب، بخش هایی از مرکز و از اواخر وقت در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز افزایش می یابد.

- پنجشنبه (7 بهمن ماه) سرعت وزش باد در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب، بخش هایی از مرکز و از اواخر وقت در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز افزایش می یابد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در چهار کلانشهر طی امروز (6 بهمن ماه) از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز(6 بهمن ماه) با توجه به تداوم پایداری هوا همچنان هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان آلوده پیش بینی می شود و انتظار می رود در بعدازظهر به تدریج از مقدار غلظت آلاینده های جوی در این مناطق کاسته شود.

وی در ادامه گفت: از بعدازظهر امروز (6 بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی در مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی، بارش برف و باران آغاز می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: پنجشنبه (7 بهمن ماه) بر شدت فعالیت این سامانه افزوده می شود و گستره آن شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکزی استان های واقع در راستای زاگرس مرکزی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز چهارشنبه/ کاهش دما تا 8 درجه

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز چهارشنبه/ کاهش دما تا 8 درجه