مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-26بين الملل

وزیر کشور طالبان: اگر آمریکا ما را به رسمیت نشناسد به تهدید علیه آن ادامه می دهیم


سرپرست وزارت کشور دولت موقت طالبان گفته است که در صورتی که آمریکا از به رسمیت شناختن حکومت طالبان امتناع کند، به تهدیدات علیه آن کشور، ادامه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سراج الدین حقانی ، سرپرست وزارت امور کشور دولت موقت طالبان در گفت وگو با الجزیره گفت که اگر ایالات متحده آمریکا حکومت آنان را به رسمیت نشناسد، به تهدید علیه آن کشور ادامه می دهند.

حقانی در این گفت وگو افزود تا زمانی که آمریکا از به رسمیت شناختن طالبان امتناع کند، این گروه به تهدیدات علیه آمریکا ادامه می دهند.

به گفته حقانی آمریکا با امتناع از به رسمیت شناختن طالبان، دروازه های دشمنی علیه مردم افغانستان را به طور کامل باز نگه می دارد.

سراج الدین حقانی خاطرنشان کرد زمانی که آنها به رسمیت شناخته شدند، دیگر تهدیدی برای کسی نخواهند بود و هیچ سازمان و یا گروه تروریستی اکنون در خاک افغانستان حضور ندارد.

سرپرست وزارت کشور دولت موقت طالبان در ادامه تصریح کرد که طالبان به توافق نامه دوحه با آمریکا پایبند است و آمریکا نیز باید به تعهدات خود براساس این توافق نامه عمل کند.

حقانی در مورد بازگشت نیروهای امنیتی سابق به صفوف نیروهای طالبان نیز گفت که نیروهای امنیتی پیشین نظر به تقوا و درایت در مسایل امنیتی دوباره جذب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور طالبان: اگر آمریکا ما را به رسمیت نشناسد به تهدید علیه آن ادامه می دهیم

وزیر کشور طالبان: اگر آمریکا ما را به رسمیت نشناسد به تهدید علیه آن ادامه می دهیم