مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-25سياسي

بارش سنگین برف بحران نبود اما موجب گرفتاری برخی مدیران شد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بارش چشمگیر برف در استان گرفتاری برای برخی مسئولین داشت ولی بحران نبود و مردم را شادمان کرد.

- ، سردار سید صادق حسینی سه شنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: بارش چشمگیر برف در استان گرفتاری برای مسئولین داشت ولی بحران نبود و نعمت الهی بود که مردم را شادمان کرد.

وی افزود: همه مسئولان به فراخور امکاناتی که در اختیار داشتند برای پاک کردن معابر و برف روبی در سنندج و سایر شهرهای استان و حتی جاده ها به کار گرفتند.

سردار حسینی اظهار کرد: از یکشنبه فعالیت خود را برای کمک رسانی به مردم استان شروع کردیم و 15 دستگاه ماشین آلات مهندسی را به میدان آوردیم.

وی افزود: در ستاد مدیریت بحران استان، شهر سنندج تقسیم بندی شد و بخش عمده ای از برف روبی محلات سنندج برای برف روبی به سپاه واگذار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: به دلیل بارش سنگین برف شاهد عدم حضور ناوگان تاکسی رانی بودیم که هشت دستگاه اتوبوس و مینی بوس را وارد کردیم تا بخشی از دغدغه تردد مردم را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف بحران نبود اما موجب گرفتاری برخی مدیران شد

بارش سنگین برف بحران نبود اما موجب گرفتاری برخی مدیران شد