مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-25اقتصادي

فعالان اقتصادی آب مورد نیاز خود را با ایجاد تصفیه خانه تأمین کنند


فعالان اقتصادی می توانند با ایجاد تصفیه خانه و نیروگاه های سی اچ پی در راستای تأمین آب و برق خود اقدام کنند.

- ، مجتبی عبداللهی عصر سه شنبه در بازدید از واحدهای تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی در فردیس در جمع صاحبان صنایع این شهرک، اظهار کرد: رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم احیای تولید و حمایت از فعالان اقتصادی است.

وی ادامه داد: بر این اساس واحدهای تولیدی و صنعتی استان را به صورت میدانی مورد بررسی قرار می دهیم تا مشکلات و موانع را احصا و تا جای ممکن حل کنیم.

عبداللهی گفت: به طور قطع مشکلاتی را که حل آنها در حیطه اختیاراتم و در چارچوب تکالیف استان باشد، با همفکری و تعامل بین بخشی رفع خواهیم کرد.

وی افزود: موانعی هم که راهکار آن در سطح کلان باشد، به مسئولان مربوطه در سطوح ملی انتقال خواهیم داد و در کنار آن پیشنهادات صاحب نظران را برای گره گشایی از مشکلات ارائه می دهیم.

استاندار البرز گفت: از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان نیز انتظار می رود در راستای بهبود شرایط شهرک های صنعتی و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارتقا خدمات وارد عمل شوند.

وی افزود: فعالان اقتصادی می توانند با ایجاد تصفیه خانه و نیروگاه های سی اچ پی در راستای تأمین آب و برق خود اقدام کنند و از این اقدام صرفه اقتصادی نیز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی آب مورد نیاز خود را با ایجاد تصفیه خانه تأمین کنند

فعالان اقتصادی آب مورد نیاز خود را با ایجاد تصفیه خانه تأمین کنند