مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-25سياسي

حسینی: سفر رییس جمهور به روسیه تاثیرات خوبی در اقتصاد خواهد داشت


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه گفت: این سفر بسیار مهم بود و مذاکرات و توافقات بسیار خوبی هم صورت گرفت که در آینده اقتصادی کشور هم تاثیرات خوبی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین نشست معاونان پارلمانی وزارت خانه ها و دستگاههای اجرایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و  حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در محل وزارت اطلاعات برگزار شد.

سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در این نشست به سفر رییس جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت: این سفر بسیار مهم بود و مذاکرات و توافقات بسیار خوبی هم صورت گرفت که در آینده اقتصادی کشور هم  تاثیرات خوبی خواهد داشت.

حسینی افزود: در تمامی موضوعات از جمله اقتصادی، سیاسی و نظامی توافقات برنامه ریزی شده خوبی انجام گرفت و اقدامات اجرایی هم در راستای توافقات صورت گرفته آغاز شده است.

وی تاکید کرد: علیرغم سیاه نمایی ها و حاشیه پردازی ها  که برای زیر سوال بردن سفر مهم رییس جمهور صورت گرفت نتایج ارزش مندی حاصل شد، دولت همواره وقت خود را صرف خدمت می کند و  دروغ پردازی ها و حاشیه سازی ها در عزم راسخ دولت در پیش برد دیپلماسی اقتصادی خللی وارد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: سفر رییس جمهور به روسیه تاثیرات خوبی در اقتصاد خواهد داشت

حسینی: سفر رییس جمهور به روسیه تاثیرات خوبی در اقتصاد خواهد داشت