مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-25اقتصادي

98 درصد دنباله بندها در کشور تولید می شود


سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر بیش از 98 درصد دنباله بندها در کشور تولید می شود.

- ، علیرضا مهاجر در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، نهاده ها، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه ای) در مشهد اظهار داشت: با ارتقاء کیفیت، کمیت و تکنولوژی امکان تولید 100درصدی دنباله بندها در کشور وجود دارد.

وی در مورد اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی در مشهد بیان کرد: مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشور به لحاظ توریستی، صنعتی، اقدامات زیربنایی، تولید ادوات کشاورزی نظیر دنباله بندها، ملزومات آبیاری مدرن و تولید بذر است.

مهاجر افزود: با توجه به پتانسیل های بالای استان خراسان رضوی، این نمایشگاه به دلیل جذب کشاورزان و متخصصان حوزه های مختلف کشاورزی می تواند نیاز کشور را به تولید دنباله بند در داخل کشور تأمین کند.

وی در مورد اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان کرد: در این سال ها تمام فکر ما تولید تراکتور بود درحالی که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم تر از تولید تراکتور است.

مهاجر ادامه داد: در زمینه تکنولوژی در بخش کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم و البته در این سال ها خوشبختانه قدم های مؤثری برای رفع این نواقص برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد دنباله بندها در کشور تولید می شود

98 درصد دنباله بندها در کشور تولید می شود