مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:032022-01-25فرهنگي

چالش های اخلاقی در «بی مادر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی فاطمی کارگردان فیلم سینمایی بی مادر از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، - سید مرتضی فاطمی کارگردان فیلم سینمایی بی مادر با تأکید بر نگاه غیر رقابتی خود به فرصت حضور در جشنواره فجر تأکید کرد که این فیلم جایزه اصلی خود را از مخاطبان خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی فاطمی کارگردان فیلم سینمایی بی مادر از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم سینمایی توضیح داد: ما برای دریافت پروانه نمایش هم اقدام کرده ایم که دوستان ارشاد اصلاحاتی را مدنظر داشتند و در حال مذاکره هستیم تا فیلم با کمترین اصلاحات در جشنواره روی پرده برود.

وی درباره اولین تجربه کارگردانی خود گفت: این فیلم یک ملودرام اجتماعی است که زیرلایه های فلسفی، اخلاقی و روان شناختی هم دارد.

موضوع اصلی فیلم درباره یک زن و شوهر است که زندگی خوبی دارند، اما کمبودی در زندگی خود احساس می کنند که یکی از طرفین برای رفع آن تلاش و پافشاری می کند.

به واسطه همین پیگیری و تلاش، افراد دیگری به زندگی آن ها وارد می شود که همین رفت و آمد ها زندگی آن ها را دچار مخاطراتی می کند و آن ها را در مقابل دوگانه ها و گاه چندگانه های اخلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اخلاقی در «بی مادر»

چالش های اخلاقی در «بی مادر»