مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-25سياسي

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در شورای اطلاع رسانی استان بر لزوم تقویت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد.

- بهرام ستاری گفت: اطلاع رسانی یکی از محوری ترین، هدفمندترین و برنامه سازترین ارکان مدیریت افکار عمومی در جامعه است که در جلسه امروز بر این مهم تاکید و ضمن بررسی برنامه های گذشته، برای آینده نیز برنامه ریزی های مدونی انجام شد.

وی اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی با در نظر گرفتن نقش مهمی که برای آن در قانون دیده شده مدیریت افکار عمومی را در راستای تبیین اهداف کلی نظام و سیاست های دولت مردمی که می تواند امیدبخش باشد، در دستور کار خود قرار دهد.

ستاری در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی ها، افزود: در جلسه امروز اعضای حاضر گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری خود ارائه کردند و در شورا این جمع بندی حاصل شد که روابط عمومی ها در سطح استان محوریت اقدامات را بر اطلاع رسانی نیازمندیهای مردم استوار کنند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازمندیهای مردم استان در بحث تهیه اقلام مربوط به ایام پایان سال و نوروز است که در همین راستا به جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط در رابطه با تامین نیاز بازار تاکید شد و ذخیره سازی مناسبی نیز برای این ایام صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است