مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-25اقتصادي

سرمایه گذاری 2500میلیارد ریالی در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری


مدیر کل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته در حوزه گردشگری استان دو هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

- ، مهرداد جوادی پیش از ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر شفاف سازی قراردادهای مرتبط با این اداره، اظهار کرد: در این راستا 18 میلیارد ریال از هزینه های پرداختی بازگشت داده و از پرداخت حدود 20 میلیارد ریال هزینه دیگر جلوگیری شد.

وی عنوان کرد: طی سه سال گذشته شش پروانه بهره برداری برای آژانس های مسافرتی و چهار پروانه واحد اقامتی، هتل و هتل آپارتمان در استان صادر شده است.

مدیر کل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت 25 اقامتگاه بوم گردی و 58 خانه مسافر به مجموعه گردشگری استان افزوده و 58 موافقت نامه اصولی برای تأسیسات گردشگری استان صادر شده است.

جوادی تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری انجام شده در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری دو هزار و 500 میلیارد ریال بود که منجر به اشتغال دو هزار و 500 نفر شد.

وی مطرح کرد: بخش زیادی از زیرساخت های مناطق نمونه گردشگری چهارمحال و بختیاری همچون بازفت ، چغاخور و سامان تکمیل شده است و تنها برای کمپ گردشگری دره عشق شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2500میلیارد ریالی در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری

سرمایه گذاری 2500میلیارد ریالی در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری