مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-25فرهنگي

ثبت نام 138 کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»


دبیر پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» استان کردستان با اشاره به پایان مهلت ثبت نام در پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان گفت: 138 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/کردستان دبیر پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان استان کردستان با اشاره به پایان مهلت ثبت نام در پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان گفت: 138 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده اند.

رحمن غریبی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان دو بار تمدید شد و 30 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره قرآنی بود.

وی با اشاره به ثبت نام 138 نفر از اعضای کانون های فرهنگی – هنری مساجد کردستان در پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان افزود: 74 نفر از این تعداد آقا و 64 نفر از این تعداد بانو هستند که در این جشنواره با هم به رقابت می پردازند.

دبیر پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان استان کردستان به رشته های این دوره از جشنواره اشاره و بیان کرد: از این تعداد دو نفر در رشته قرائت تحقیق، یک نفر قرائت تقلیدی، 12 نفر قرائت ترتیل، 18 نفر مفاهیم، 13 نفر اذان، 9 نفر حفظ کل، 63 نفر حفظ جزء 30، پنج نفر قرائت نماز، 6 نفر مکبری، 9 نفر استعدادیابی در این جشنواره قرآنی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 138 کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»

ثبت نام 138 کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»