مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-25سياسي

دهه فجر باید دهه امیدآفرینی باشد/ مردم منتظر اقدامات ما هستند


فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه امیدآفرینی و ایجاد چشم اندار برای مردم کنیم، گفت: باید با پرکاری، - ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه امیدآفرینی و ایجاد چشم اندار برای مردم کنیم، گفت: باید با پرکاری، مجاهدت و تلاش مضاعف به مردم خدمت کنیم و از شعار دادن دور باشیم.

فرهاد شیبک در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کلاله با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور رشادت و فداکاری مردمانی است که با شجاعت و ظلم ستیزی بینی یک سلطلنت 2 هزار و 500 ساله را به خاک مالیدند، اظهار کرد: نهال این انقلاب اسلامی با خون جوانانی آبیاری شده است که مهمترین کالای دنیا یعنی جان خود را برای به ثمر نشستن مبارزات امام راحل عظیم الشان و استقلال کشور فدا کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی با تغییر رویکرد از جنگ سخت به مقابله تلفیقی و چندگانه روی آورده اند، افزود: جوانان، نوجوانان و کانون گرم خانواده امروز نقطه کانونی حمله و برنامه ریزی های آنان برای ضربه زدن است.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه جهاد تبیین در دهه فجر مدنظر مدیران است، خاطرنشان کرد: انشاءالله در هر همایش و جلسه ای با رعایت شیوه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر باید دهه امیدآفرینی باشد/ مردم منتظر اقدامات ما هستند

دهه فجر باید دهه امیدآفرینی باشد/ مردم منتظر اقدامات ما هستند