مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 06:272022-01-25اقتصادي

نرخ قالیشویی اعلام شد


سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به تبلیغات و فعالیت واحدهای قالیشویی غیرمجاز هشدار داد و نرخ امسال قالیشویی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، سازمان حمایت نسبت به سوءاستفاده برخی افراد سودجو در ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز که با استفاده از امکانات حداقلی مانند چند خط تلفن و یک دستگاه وانت بار در این زمینه فعالیت می کنند هشدار داد؛ چراکه این واحدها معمولا به دلیل نداشتن مجوزهای مربوطه، عدم تخصص کافی و نداشتن تعهد کاری با شست وشوی نامناسب و غیراصولی فرش موجب خسارت به اموال مشتریان می شوند.

از طرف دیگر پیگیری حقوق تضییع شده مصرف کنندگان به دلیل نداشتن مدارک هویتی محل کسب و بعضاً متواری شدن اشخاص مذکور، به دشواری انجام می شود.

با توجه به این شرایط، لیست قالیشویان مجاز شهر تهران در سامانه اتحادیه درج شده و مشتریان می توانند برای اطمینان و استفاده از خدمات واحدهای قالیشویان مجاز به پورتال اتحادیه به نشانی اینترنتی WWW.

Eght1351.

com مراجعه کنند و لیست مراکز مجاز به همراه آخرین نرخ خدمات، شامل نرخ شست وشوی فرش (برمبنای مترمربع، نوع شست وشو و جنس فرش)، هزینه حمل و نقل و نحوه ارایه سایر خدمات مانند بسته بندی فرش، رفوگری، دارکشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ قالیشویی اعلام شد

نرخ قالیشویی اعلام شد