مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:422022-01-24اقتصادي

حداقل دستمزد کارگران در اروپا چقدر است؟


یک کارشناس حوزه کار با اشاره به تصویب مبلغ حداقل دستمزد 2022 نیروهای کار در اروپا تاکید کرد: در تمام دنیا نیروی انسانی یک سرمایه بزرگ و با ارزش به شمار می رود و کشورها در راستای توجه به سرمایه های انسانی خود و رفاه خانواده ها افزایش حقوق را پذیرفته اند.

- یک کارشناس حوزه کار با اشاره به تصویب مبلغ حداقل دستمزد 2022 نیروهای کار در اروپا تاکید کرد: در تمام دنیا نیروی انسانی یک سرمایه بزرگ و با ارزش به شمار می رود و کشورها در راستای توجه به سرمایه های انسانی خود و رفاه خانواده ها افزایش حقوق را پذیرفته اند.

حمید حاج اسماعیلی ـ در گفت وگو با ایسنا، به تعیین حداقل دستمزد کارگران و نیروهای کار در کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: در کل اروپا رقمی که برای دستمزد 2022 تعیین شده 1100 یورو است که در تمام کشورهای اروپایی رعایت می شود.

این رقم تامین کننده معیشت یک خانوار است و افراد می توانند حتی یک خانه کوچک ساده را با این درآمد اجاره کنند که حدودا 600 یورو می شود و مابقی را بابت سایر هزینه های خود اختصاص بدهند.

وی درباره بالا بودن رقم اجاره خانه در کشورهای اروپایی، گفت: در اروپا بیشتر خانه ها، دولتی و متعلق به شهرداری است.

افراد حتی به صورت مبله و با تمام امکانات می توانند خانه را اجاره کنند لذا مبلغ 600 یورو بابت اجاره چنین خانه هایی است و طبعا خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل دستمزد کارگران در اروپا چقدر است؟

حداقل دستمزد کارگران در اروپا چقدر است؟