مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-24اقتصادي

زمان پرداخت سود سهام عدالت سال گذشته


محمد خزاعی کوه پر، دبیرکل کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری امور سهام عدالت خبر داد و گفت: این کارگروه تلاش می کند سود سهام عدالت مربوط به سال گذشته را تا پایان سال به حساب ذینفعان سهام عدالت واریز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محمد خزاعی کوه پر، در مورد کارگروه پیگیری سهام عدالت گفت: این کارگروه مرکب از نماینده سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد، وزارت تعاون، سازمان بازرسی کل کشور، اتاق تعاون و کانون شرکت های سرمایه گذاری عدالت است که چهارشنبه هفته گذشته اولین جلسه کارگروه تشکیل شد.

وی گفت: در این کارگروه مشخص شد باید موانع و اختلافات برای سهام عدالت رفع شود تا مردم سردرگم نشوند و موضوعات با اهمیت سهام عدالت در شورای عالی بورس مطرح شود.

به گفته خزاعی، یکی از مصوبات کارگروه سهام عدالت، اصلاح تبصره یک ماده 3 آیین نامه سهام عدالت است که قبلا در شورای عالی بورس مصوب شد که طبق آن شرکت های سرمایه گذاری استانی از محل خالص ارزش دارایی ها صورت های مالی خود را تهیه می کردند که این امر منجر به زیان ده نشان دادن شرکت های بورسی استانی سهام عدالت می شد در نتیجه این بند با مصوبه کارگروه حذف شد و قرار بر این شد صورت های مالی حسابرسی شرکت های استانی طبق استاندارد حسابرسی براساس ارزش بهای تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پرداخت سود سهام عدالت سال گذشته

زمان پرداخت سود سهام عدالت سال گذشته