مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-24ورزشي

بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند/بیشتر از همه دنبال برد هستیم


سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: هیچ بازیکنی برای تیم فجر کم کاری نکرد اما کادر فنی هم متناسب با داشته ها و توان بازیکنان تصمیم به انتخاب تاکتیک بازی می گیرد.

- ، علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران، گفت: از قبل شناخت کاملی از نساجی داشتیم و می دانستیم تیم باکلاسی است و به خوبی بازی می کند.

وی ادامه داد: بعد از گل زدن به سمت بازی بسته و زد حمله روی آوردیم تا 3 امتیاز بازی را حفظ کنیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: تیم نساجی چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه ما داشتند اما روی یک زده حمله هم داور خطای حمله را گرفت.

کلانتری تاکید کرد: بازیکنان کم کاری نکردند و یک اتفاق بود که باعث دریافت گل تساوی شد.

وی افزود: من متناسب با وضعیت اردو و تمرینات، بازیکن را انتخاب می کنم، بازیکن تیم من بین 2 نیمه می گوید نمی توانم بازی کنم خوب باید چه حرکتی کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: کادر فنی تیم فجر بیشتر از همه به دنبال کسب موفقیت هستند و هیچ تعویضی بودن دلیل نبوده است.

کلانتری تصریح کرد: خود من هم خواهان داشتن یک تیمی هستم که از دقیقه اول تا 90 حمله کند اما برخی از بازیکنان خودشان اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند/بیشتر از همه دنبال برد هستیم

بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند/بیشتر از همه دنبال برد هستیم