مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-24سياسي

مادران مکرم شهداء اسوه و الگوی صبر و مقاومت در مصائب هستند


همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر، مدیرکل زندان های استان تهران و معاون اداری مالی زندان های استان تهران در منزل شهیدان طوقانیان حضور یافتند.

- همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر، مدیرکل زندان های استان تهران و معاون اداری مالی زندان های استان تهران در منزل شهیدان طوقانیان حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی مدیرکل زندان های استان تهران در دیدار با مادر شهیدان طوقانیان اظهار داشت: شهداء دارای والاترین مقام الهی هستند، آنان در راستای نیل به هدفی مقدس پا به عرصه نبرد می گذارند و جانشان را در راه خدا، فدای میهن و همنوعانشان می کنند.

رستمی تصریح کرد: شهید در هر لباس خدمتی، با بصیرت و آگاهی می داند که جانش را فدای راه خدا و دفاع از حریم اسلام و وطن می کند.

وی ادامه داد: مادران مکرم شهداء با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی صبر و مقاومت در مصائب هستند و اگر فردی شهید می شود به معنای آن است که در دامان مادری بافضیلت و صبور رشد کرده است.

در این دیدار که مهدی محمدی معاون اداری مالی زندان های استان تهران نیز حضور داشت، بانو فاطمه خشک پز کاشانی مادر دو شهید محمد و سعید طوقانیان و دو جانباز دفاع مقدس ضمن خوشامدگویی گفت: من صاحب پنج پسر و یک دختر هستم، دو پسرم شهید و دو پسرم جانباز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران مکرم شهداء اسوه و الگوی صبر و مقاومت در مصائب هستند

مادران مکرم شهداء اسوه و الگوی صبر و مقاومت در مصائب هستند