مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-24فرهنگي

نمایشگاه «الگونما»؛ بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: در دنیای امروز هویت ها خصوصا برای نوجوانان در قالب مصرف، صنایع فرهنگی و زندگی روزمره با رویاهای گوناگون ساخته می شود.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: در دنیای امروز هویت ها خصوصا برای نوجوانان در قالب مصرف، صنایع فرهنگی و زندگی روزمره با رویاهای گوناگون ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام توییتری خود نوشته است: در این بین جای رویای ایرانی، زیست بوم، شخصیت پردازی و آثار فرهنگی ایرانی بسیار خالی است.

او در ادامه این رشته توییت نوشته است: نمایشگاه الگونما رصدنامه و بیانیه اهتمام دولت جدید به تحول مردم پایه در سبک زندگی است.

تهران، پایین تر از بهارستان، مجموعه فرهنگی سرچشمه تا 12 بهمن از 8 صبح تا 8 شب بازدید کنید.

بر اساس این خبر، هدف از برگزاری نمایشگاه الگونما استانداردسازی واحد کالاهای فرهنگی و کمک به تولید کالاهای خوب و فاخر و مرغوب ایرانی است تا شهروندان با مشاهده استاندارد از اصلی بودن و ایرانی بودن آن محصولات احساس نگرانی برای استفاده فرزندان خود نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «الگونما»؛ بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی

نمایشگاه «الگونما»؛ بیانیه اهتمام دولت در تحول سبک زندگی